Proč zvolit právě nás?

Služby v oblasti školení řidičů na okruzích, zajištění ubytování, výlety "na klíč" včetně doprovodného programu, transporty vozidel, a jiné obdobné služby nabízí dnes nemálo podnikatelských subjektů, a to ať už v prostředí domácím tak zahraničním. Na první pohled by se dalo hovořit o konkurenci, avšak naše skupina se vůči pojmu konkurence nehodlá vymezovat. Je to dáno faktem, že veškeré obdobné subjekty konají tuto činnost za jediným účelem co největšího možného podnikatelského zisku, který trh dovolí. Naše skupina sleduje v rámci své činnosti účely tři. Jedním z nich je odměna pro nás ve formě možnosti být zde - výlučně na Nordschleife co nejčastěji. Už jen fakt, že díky Vám zde trávíme a můžeme trávit mnohem více času je pro nás třetinovou motivací. Proto jsme velmi flexibilní na Vaše požadavky výletů sem a nemusí to být full program na několik dnů pro 15 osob, ale i když jde třeba jen o náhlý zájem jednotlivce ve věci několika služeb, uděláme vše proto abychom zde byli, bude-li to jen trochu možné. Proč být totiž někde jinde? Druhý účel souvisí s prvním, a to je radost z navazování nových přátelství a šíření zdejší nákazy. Milujeme to, když slyšíme že naši účastníci se do zdejšího místa zbláznili a chtějí zde být také co nejčastěji, chtějí na sobě pracovat, předvádějí v rámci školení superrychlá zlepšení při jízdě zde a začínají žít taktéž jen a jen pro toto místo. Třetí účel je ovlivněn předchozími, který představuje snížení nákladů na náš koníček při společných akcích, avšak právě vzhledem k výše uvedeným dvěma účelům nabízíme naše služby za velmi nízké a pro Vás výhodné ceny, které sotva překrývají věcné a časové náklady. Ziskové marže ve výši mnoha set procent u nás tak neočekávejte, ty jsou právě dostatečně naturálně kompenzovány odměnami plynoucími z prvních dvou účelů naší činnosti. Nemusíte tak mít nutně auta za miliony, přeplněnou portmonku a běžný zvyk platit pořadatelům akcí na Nordschleife tisíce Euro. Plně se přizpůsobíme Vašim požadavkům a potřebám, jediné co potřebujete je chuť zde jezdit, chuť se učit a navazovat tímto místem spojená přátelství a užívat si zdejší radost z jízdy!

NAŠI ČLENOVÉ

Mgr. Jan Milota - "Ovar" *1985

Honza navštěvuje Ring od roku 2011, kdy jej ihned naprosto pohltil, záhy prakticky přestal navštěvovat jakékoli jiné okruhy a veškeré peníze a volný čas na ježdění věnuje právě Nordschleife. Stovky zde odjetých kol podpořil učením od zkušených instruktorů a závodníků působících při akcích Klubu Sportovních Aut, na kterých vyučovala i samotná Sabine Schmitz. Ze zahraničních pořadatelů lze zmínit participaci v rámci akcí Schnelle Schwaben, kdy mu zdejší headcoach již s omluvou sdělil, že mu nemá co poradit a tázal se proč taky nejezdí VLN. Honza v současnosti jezdí s vozem Lotus Elise 250 Cup, který používá k RingTaxi jízdám, vedle toho jako hlavní instruktor HoonRing nabízí teoretické školení jízdy, one to one coaching, guide driving za volantem Vašeho vozu, je velmi flexibilní co do akcí na poslední chvíli - služba priority call, případně nabízí transport jednoho lightweight vozu. Honza je zastáncem vozů výhradně se zadním pohonem, manuální převodovkou, co nejnižší hmotností a co nejvíce "hotové" z fabriky. Výkon vozu považuje za druhořadý v kontextu co nejnižší hmotnosti a z toho plynoucí radosti z ovladatelnosti, aneb co ztratíš na výkonu, dožeň v zatáčkách a na brzdách. 

Jindřich Essl - "Eso" *1981

Jindrova láska k Ringu zahořela již roku 2007 a jeho statistika je opravdu impozantní. Vlastnil kolem 60 sportovních a závodních aut, kdy většinu z nich zde proháněl a má zde najeto mnoho set kol. Rovněž zajišťuje od počátku hromadné transporty vozidel, v současnosti má k dispozici 4 odtahové vozy pro naložení 3 osobních vozů na každý z nich. Zajistil již transporty stovek vozů na Ring a zpět. Učil se zde také od těch nejlepších z "oboru" a to nejvíce od Roberta Šenkýře na mnohých trackdays od Šenkýř Motorsport či instruktorů od Gedlich Racing, resp. Marcuse Gedlicha. Jindra v současnosti používá k RingTaxi jízdám vůz BMW M2 a též upravený Volkswagen Golf GTI Edition 30 (5.gen) , ale to se může rychle měnit, průměrně auta střídá každých několik měsíců, dále nabízí teoretické školení jízdy, one to one coaching, guide driving za volantem Vašeho vozu a dále transporty 1 - 12 vozidel z CZ/SK na Ring a zpět. Též se snaží být maximálně flexibilní - služba priority call a to i v otázce transportní logistiky. Jindra není vyhraněn žádné koncepci, jde mu pouze o funkčnost, rychlost a ovladatelnost. Obětuje tomu všemu s radostí i manuální převodovku. Uznává zejména kouzlo starších silně modifikovaných "sleeper" vozů.

Marek Zrak - "Přízrak" *1974

Mára je již "starší" mazák co má bohaté zkušenosti s jízdou na okruzích, přičemž poté co objevil Ring v roce 2014, následovala obdobná diagnóza zvrácení životních hodnot ve prospěch Nordschleife a postavení ježdění jinde na vedlejší kolej. Vše ostatní je pro něj ztráta času a peněz. Jeho letité zkušenosti za volantem na okruzích se rázem projevily při adaptaci Ringu a v rychlostech jeho průletů ve všech možných autech, která zde měl k dispozici. Jasně upřednostňuje vozy s manuální převodovkou, a v poslední době zejména vozy klasické koncepce od BMW ///M. V současnosti nabízí RingTaxi ve svém BMW M2, je připraven na one to one coaching i mile rád provede guide drive Vašich vozidel. Bude-li to jen trochu možné, vyjde rád vstříc i v rámci služby prioritní ring pohotovosti či transportu až tří vozidel.

Jozef Brezniak - "MadJoe" *1992

Jozef je nejmladším členem skupiny, avšak konvenční míru zkušeností nahrazuje nulovým pudem sebezáchovy, ledovým klidem i v situacích, kdy by jíní již prali své spodky, skvělým citem a rychlostí svých rukou a velkým talentem od boha na ovládání všeho co má volant. Ring navštívil poprvé v roce 2014 a od té doby pro něj též ostatní okruhy ztrácejí smysl. Rychlost jeho adaptace pouze potvrzuje jeho talent, kdy je ze skupiny již jeden z nejrychlejších. Jeho specializace jsou sideways a slide všeho druhu, kdykoli a kdekoli a proto miluje klasickou koncepci vozidel a smrtelně výhradně s manuální převodovkou. Za svůj krátký život vlastnil kolem 20 takovýchto aut. V současnosti nabízí svezení RingTaxi ve svém BMW M3 (F80), dále je tu pro Vás pro one to one coaching či guide drive Vašich vozidel a stejně tak rád vyhoví i potenciálnímu priority call. I on konečně disponuje vlekem pro transport jednotlivého vozidla.