Proč zvolit právě nás?

Služby v oblasti školení řidičů na okruzích, zajištění ubytování, výlety "na klíč" včetně doprovodného programu, transporty vozidel, a jiné obdobné služby nabízí dnes nemálo podnikatelských subjektů, a to ať už v prostředí domácím tak zahraničním. Na první pohled by se dalo hovořit o konkurenci, avšak naše skupina se vůči pojmu konkurence nehodlá vymezovat. Je to dáno faktem, že veškeré obdobné subjekty konají tuto činnost za jediným účelem co největšího možného podnikatelského zisku, který trh dovolí. Naše skupina sleduje v rámci své činnosti účely tři. Jedním z nich je odměna pro nás ve formě možnosti být zde - výlučně na Nordschleife co nejčastěji. Už jen fakt, že díky Vám zde trávíme a můžeme trávit mnohem více času je pro nás třetinovou motivací. Proto jsme velmi flexibilní na Vaše požadavky výletů sem a nemusí to být full program na několik dnů pro 15 osob, ale i když jde třeba jen o náhlý zájem jednotlivce ve věci několika služeb, uděláme vše proto abychom zde byli, bude-li to jen trochu možné. Proč být totiž někde jinde? Druhý účel souvisí s prvním, a to je radost z navazování nových přátelství a šíření zdejší nákazy. Milujeme to, když slyšíme že naši účastníci se do zdejšího místa zbláznili a chtějí zde být také co nejčastěji, chtějí na sobě pracovat, předvádějí v rámci školení superrychlá zlepšení při jízdě zde a začínají žít taktéž jen a jen pro toto místo. Třetí účel je ovlivněn předchozími, který představuje snížení nákladů na náš koníček při společných akcích, avšak právě vzhledem k výše uvedeným dvěma účelům nabízíme naše služby za velmi nízké a pro Vás výhodné ceny, které sotva překrývají věcné a časové náklady. Ziskové marže ve výši mnoha set procent u nás tak neočekávejte, ty jsou právě dostatečně naturálně kompenzovány odměnami plynoucími z prvních dvou účelů naší činnosti. Nemusíte tak mít nutně auta za miliony, přeplněnou portmonku a běžný zvyk platit pořadatelům akcí na Nordschleife tisíce Euro. Plně se přizpůsobíme Vašim požadavkům a potřebám, jediné co potřebujete je chuť zde jezdit, chuť se učit a navazovat tímto místem spojená přátelství a užívat si zdejší radost z jízdy!

NAŠI ČLENOVÉ

Mgr. Jan Milota - "Ovar" *1985

Honza navštěvuje Ring od roku 2011, kdy jej ihned naprosto pohltil, záhy prakticky přestal navštěvovat jakékoli jiné okruhy a veškeré peníze a volný čas na ježdění věnuje právě Nordschleife. Stovky zde odjetých kol podpořil učením od zkušených instruktorů a závodníků působících při akcích Klubu Sportovních Aut, na kterých vyučovala i samotná Sabine Schmitz. Ze zahraničních pořadatelů lze zmínit participaci v rámci akcí Schnelle Schwaben, kdy mu zdejší headcoach již s omluvou sdělil, že mu nemá co poradit a tázal se proč taky nejezdí VLN. Honza v současnosti jezdí s vozem Lotus Elise 250 Cup, který používá k RingTaxi jízdám, vedle toho jako hlavní instruktor HoonRing nabízí teoretické školení jízdy, one to one coaching, guide driving za volantem Vašeho vozu, je velmi flexibilní co do akcí na poslední chvíli - služba priority call, případně nabízí transport jednoho lightweight vozu. Honza je zastáncem vozů výhradně se zadním pohonem, manuální převodovkou, co nejnižší hmotností a co nejvíce "hotové" z fabriky. Výkon vozu považuje za druhořadý v kontextu co nejnižší hmotnosti a z toho plynoucí radosti z ovladatelnosti, aneb co ztratíš na výkonu, dožeň v zatáčkách a na brzdách. 

Dominik Staněk - "Domo" *1990

Domo má místo krve benzín a jízdě na limitu se věnuje od doby první hodiny v autoškole. Brány zeleného pekla jej pohltily sic relativně nedávno, v roce 2017, avšak jelikož krom okruhů miluje i okresky, okamžitě Severní smyčce propadl. Na okruzích má odjeto kol v dalekém čtyřmístném řádu, má na kontě mnohá umístění na bedně v závodních seriálech Miata Cup a Amater Cup a je certifikovaným instruktorem defenzivní, bezpečně jízdy a školy smyku SuperDrive.cz, ale také profesionální coach okruhového ježdění pro Corners.cz. Hlavní důraz klade na pneumatiky, brzdy, podvozek a chlazení a vzhledem k jeho 7mi letému provozování autoservisu má dostatek zkušeností i v technické stránce aut a jejich optimalizaci pro sportovní a závodní jízdu. Ale především je to neskutečný nadšenec, kterého baví sdílet společnou vášeň pro auta a řízení. V současnosti jezdí Nissanem 370Z ve velmi pokročilé fázi modifikace, se kterým rád provede RingTaxi a dále samozřejmě především one to one coaching či guide driving s Vámi ve voze, což je koneckonců jeho každodenní job na plný úvazek. 

Marek Zrak - "Přízrak" *1974

Mára je již "starší" mazák co má bohaté zkušenosti s jízdou na okruzích, přičemž poté co objevil Ring v roce 2014, následovala obdobná diagnóza zvrácení životních hodnot ve prospěch Nordschleife a postavení ježdění jinde na vedlejší kolej. Vše ostatní je pro něj ztráta času a peněz. Jeho letité zkušenosti za volantem na okruzích se rázem projevily při adaptaci Ringu a v rychlostech jeho průletů ve všech možných autech, která zde měl k dispozici. Jasně upřednostňuje vozy s manuální převodovkou, a v poslední době zejména vozy klasické koncepce od BMW ///M. V současnosti nabízí RingTaxi ve svém BMW M2, je připraven na one to one coaching i mile rád provede guide drive Vašich vozidel. Bude-li to jen trochu možné, vyjde rád vstříc i v rámci služby prioritní ring pohotovosti či transportu až tří vozidel.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dále děkujeme bývalým kolegům či externím spolupracovníkům Jozefu Brezniakovi a Jindřichu Esslovi za veškerý přínos pro naší nezávislou skupinu a pro všechny účastníky našich akcí!